מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה

עם טיפולי ספא באזור המרפא של הקרפטים ונופש בפויאנה בראשוב

10 ימים מלאים

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה עם טיפולי ספא באזור המרפא של הקרפטים ונופש בפויאנה בראשוב.

תאריכיםמסלול הטיולפרטים נוספיםמחירצור קשר

 
  

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה (יציאה)

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה (חזרה)
13.06.1823.06.18
11.07.1821.07.18

היום הראשון

ת"א – בוקרשט – מוריגיול  MURIGHIOL דלתה


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

טיסת לילה לבוקרשט – בירת רומניה. נתחיל את טיולנו בנסיעה, מזרחה, לכוון הים השחור. נעצור בעיר הנמל של רומניה –  ,CONSTANTAלהתרעננות וסיור קצר בעיר. לאחר הסיור נמשיך לכוון הדלתה של הדנובה. נעבור דרך כפרים מיוחדים כגון  HARSOVA, BABADAG המייצגים את העמים שחיו באזור – טורקים וליפובנים (רוסים במקור).  נמשיך לנמל של העיירה ,MURIGHIOL שם נעלה לספינה (האוטובוס נישאר בחניה יומיים וחצי) ונצא  לשייט, בזרוע של הדנובה -SFANTU GHEORGHE  – עד ל – CORMORAN – המלון בו נלון בשני הלילות הראשונים. ארוחת ערב במלון.


היום השני

שייט בדלתה


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר, יוצאים לשייט ודייג ב- SFANTUL GHEOGHE – בתוך התעלות של הדנובה, שם נוכל גם לראות את הציפורים ,הדגים והצמחייה המאפיינים את  הדלתה. חזרה למלון לארוחת צהרים. לאחר מנוחה קצרה  יוצאים לשייט נוסף  כדי לראות את השקנאים. ארוחת ערב במלון.


היום השלישי

דלתה – גאלאץ GALAT


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר, נחזור, בשייט, לנמל MURIGHIOL ,לאוטובוס שלנו ונתחיל בנסיעה לאורך הדנובה, עד לעיר הנמל הגדולה GALATI. נעבור דרך כפרים נוספים טיפוסיים של האזור ודרך ערי נמל שעל הדנובה, ,כמו MAHMUDIE, TULCEA, ISACCEA. אם הזמן יאפשר לנו נצא לסיור לילי בגלאץ – אחת מערי הנמל הגדולים על הדנובה. ארוחת ערב במלון.


היום הרביעי

GALATI  –  FOCSANI – TARGU SACUESC – COVASNA


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

בבוקר נעזוב את GALATI ונתחיל בנסיעה לכיוון COVASNA. בדרך נעצור בעיר פוקשני FOCSANI ונבקר בבית הכנסת המפורסם, שבו התקיים הקונגרס היהודי הראשון, בשנת 1881 אחרי שחרור רומניה מהשלטון הטורקי. בשנת 1880 התחילה  הפעילות הציונית ברומניה -"האגודה לישוב ארץ ישראל". בסוף חודש דצמבר 1881, בסיום הקונגרס, שרו בפעם הראשונה את השיר "תקוותנו" – אותו חיבר נפתלי הרץ אימבר(IASI 1878) ואשר הפך, לימים, להמנון שלנו "עוד לא אבדה תקוותנו". בתום הביקור, נמשיך בנסיעה לכוון העיר COVASNA. במלון קיימים חדרי ספא. ביום ההגעה ניפגש עם הרופא המחליט על סוג הטיפול האישי, לפי הבדיקות הרפואיות  של כל אחד. ארוחת ערב במלון.


היום החמישי, שישי והשביעי

COVASNA


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר, ימי טיפולים:  אמבטיות, התעמלות, מסז'ים ועוד…


היום השמיני

BRASOV POIANA-  BRRASOV


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר עוזבים את קובסנה לכוון העיר בראשוב ובה נבקר בבית הכנסת, הכנסייה השחורה (מבחוץ), הכיכר המרכזית, המדרחוב. בתום הסיור בבראשוב, אחרי הצהרים אפשר לבקר בקניון החדש של בראשוב CORESI. ארוחת ערב במלון.

היום התשיעי

DAMBOVICIOARA – BRAN – BRASOV


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר  ארוחת הבוקר יוצאים ליום טיול בטבע: חוצים את הקרפטים המרכזיים,  דרך יערות  ומגיעים לקניון הרים "דאמבוביציוארה" DAMBOVICIOARA להליכה ברגל, לאורך הנחל, כ- 2 ק"מ. לאחר מכן נוסעים לבקר במצודת  BRAN ,המצודה של דרקולה, לפי הסיפורים. בהמשך נעשה: יום כיף עם ארוחת צהרים: נסיעה בעגלות רתומות לסוסים, לעיירת הנופש MOIECIU  וארוחת צהרים מלאה טיפוסית כפרית במסעדה נסיכת ההריםCRAIASA MUNTILOR . ארוחת ערב במלון.

היום העשירי

 BUCHARESTTEL AVIV


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

הבוקר עוזבים את ברשוב ונוסעים ליעדנו האחרון בטיול זה – עיר הבירה בוקרשט .BUCHAREST בסיורנו  בעיר נראה את: שער הניצחון, כיכר המהפכה, נעבור ליד בית האופרה וארמון הנשיא COTROCENI (מבחוץ). נראה את הארמון של צ'אושסקו מבחוץ. נעצור שם כדי לצלם אותו, את שדרת האיחוד וכיכר האיחוד. בצהרים נצא לאחד הקניונים הגדולים בעיר, שם נעשה הפסקת צהרים ולאחר מכן נצא לכוון שדה התעופה וטיסה הביתה בשלום.

הטיול כולל:

♦ – טיסות ת"א – בוקרשט ◄ חזרה בוקרשט – ת "א.

♦ – אוטובוס צמוד (לתוכנית בלבד) וממוזג.

♦ מלווה ישראלי מוסמך.

מלונות בדרגת תיירות טובה פלוס וממוזגים. (פרט לפויאנה ברשוב).

הטיול אינו כולל:

♦ ביטוחים למיניהם.

♦ סבלים למזוודות.

♦ תשר למדריך ולנהג.

הערות :

  • המסלולים הנ"ל וימי הטיולים ניתנים לשינוי בהתאם למזג האוויר ושיקולו של המדריך בשטח
  • המחירים מבוססים על תעריפי הטיסה לרומניה, הידועים כיום, בחברות התעופה. כל תוספת, כתוצאה מעליית מחירי הטיסה או הדלק ע"י חברות התעופה תחול על מחיר הטיול.
  • לטיפולים בספא יש להביא בדיקות דם ושתן עדכניות (חודש).

מחיר מיוחד 1175 € לאדם בחדר זוגי

תוספת של 300 € לאדם בחדר יחיד

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה

אנא מלאו את טופס צור קשר באתר או צלצלו לטלפון 03-6200687/8/9.

איש קשר: שירי / אדריאן.

[printfriendly]

דילוג לתוכן