טיול מולדובה מאראמורש וטרנסילבניה

טיול יהלום 2018

11 ימים מלאים

טיול משולב מולדובה מאראמורש וטרנסילבניה

טיול משולב מולדובה מאראמורש וטרנסילבניה כולל בוטושני הוא טיול לכל המשפחה.

תאריכיםמסלול הטיולפרטים נוספיםמחירצור קשר

 
  

טיול משולב מולדובה מאראמורש וטרנסילבניה (יציאה)

טיול משולב מולדובה מאראמורש וטרנסילבניה (חזרה)
22.09.18 3.10.18

היום הראשון

תל אביב – בוקרשט – פיאטרה נאמץ


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

נחיתה בשדה התעופה של בוקרשט ונסיעה לכוון העיר PIATRA NEAMT. נעצור לארוחת בוקר בעיר סינאיה ולאחר מכן, נמשיך בנסיעה, בכביש עוקף העיר .BRASOV נעצור לביקור באגם האדום  LACU ROSU , נמשיך למעברי הביקז CHEILE-BICAZ, מבין היפים באירופה ולסכר ביקאז, אחד הגדולים ברומניה. המשך הנסיעה לפיאטרה נאמץ.  ארוחת ערב במלון.


היום השני

פיאטרה נאמץ – טארגו נאצץ – יאסי


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר נצא  לכוון "יאשי" IASI– עיר הבירה ההיסטורית של מולדובה. ניסע לבקר במנזר הנזירות – AGAPIA, אחד היפים  והמטופחים באזור של מולדובה. נמשיך צפונה, דרך העיירה TARGU NEAMT לכוון העיר IASI. בדרך נבקר בבית הקברות היהודי של יאשי ובו אנדרטה לזכר 12000 הנרצחים בפוגרום הגדול של מולדובה "רכבת המוות". האנדרטה בנויה בצורה של קרונות. קבלת חדרים ולאחר מכן נצא  לסיור בעיר ונראה את : כנסיית "שלושת השליחים" IERARHI  TREI, ארמון התרבות ואת הקטדרלה הגדולה, נבקר בתיאטרון המשופץ, אשר ניבנה בסגנון מיוחד ודומה לתיאטרון של העיר ODESA, באוקראינה. ארוחת ערב במלון או במסעדה בעיר.


היום השלישי

יאסי – בוטושני


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר ניסע לראות את האנדרטה של הפוגרום הגדול ב"יאשי", הנמצאת בחצר בית הכנסת. ( בית הכנסת עדין לא שופץ). נמשיך בסיור וניסע לבקר בפארק  "קופואו" PARCUL COPOU  בו נמצא עץ התה אשר תחתיו כתב המשורר הרומני MIHAI EMINESCU , את שיריו. ונמשיך ליעדנו הבא – "בוטושני". סיור במרכז העיר ובאתרים המיוחדים. ארוחת הערב במלון.


היום הרביעי

וישאו דה סוס – בוטושני


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכוון VISERUL DE SUS  ונמשיך דרך עיירות כמו: CAMPUL LUNG MOLDOVENESC  ודרך הצומת שמחברת את מולדובה עם טרנסילבניה בעיירה JACOBENI. נמשיך דרך כמה מעברי הרים כמו PRASLOP, BORSA,  לכוון האזור של צפון טרנסילבניה. לקראת הערב נגיע ליעדנו VISEUL DE SUS. ארוחת הערב במלון.


היום החמישי

וישאו דה סוס – מוקוניצהסיגט


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

כל היום מוקדש לאזור של מאראמוראש. בשעות המוקדמות של הבוקר נגיע לתחנת הרכבת "מוקוניצה MOCANITA" – רכבת משנת 1926 שנוסעת על פסי רכבת צרים והקטרים מונעים  ע"י קיטור (עצים). נוסעים בתוך הוואדיות והיערות של עצי אורן ע

לאזור של עדרי צאן. עם סיום המסע האגדי הזה, נחזור לאוטובוס  שלנו ומתחילים לטפס  על הקרפטים הצפוניים של

אזור מאראמורש MARAMURES. נוסעים בתוך הוואדיות של הנחלים עד ל"סיגתו  מארמאציאיSIGHETUL " MARMATIEI. – עיר אשר רוב תושביה היו יהודים שברחו מהונגריה,  אחרי מלחמת העולם הראשונה ואת רובם

שלחו למחנות ההשמדה באושביץ. בעיר ישנם אנדרטה לזכר השואה, בית כנסת וגם הבית של אלי ויזל – בעל פרס

נובל לשלום לשנת- 1986. (הבית מהווה כיום מוזיאון לשואה). ארוחת הערב במלון.


היום השישי

סיגט – סאטו מארה – קלוג'


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

היום עוזבים את  SIGHETUL MARMATIEI. וממשיכים לכפר סאפינצה SAPINTA,  שם נבקר בבית הקברות העליז (על כל צלב כתוב סיפור, בצורה הומוריסטית, על אותו ניפטר). לאחר מכן נחצה את "ארץ האואש"  OAS, שם נוכל לראות את שערי העץ המפוארים והתלבושות המיוחדות של האזור, לכוון העיר SATU MARE, מקור מוצאו של זרם ה "סאטמאר". סיור בעיר ובפארק המרכזי. נמשיך דרומה, דרך העיר ZALAU, לכוון עיר הבירה של טרנסילבניה  -"קלוז'" CLUJ NAPOCA. לאחר ארוחת הערב נצא לסיור לילי,רגלי, בעיר המיוחדת ונראה את הקטדראלה האורטודוקסית על שם אברהם ינקו AVRAM IANCU, את המזרקה הצבעונית, מלווה במוזיקה, את התיאטרון ובית האופרה הלאומי של העיר ומשם ממשיכים לכיכר הקטדראלה הקטולית  – מאטיאש הMATIASH III –  , על שם מתי קורבין .MATEI CORVIN

היום השביעי

קלוג' – אלבה יוליה – סיביו


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר נצא לכוון העיר טורדה TURDA  לביקור במכרות המלח המיוחדים ומחודשים ואשר נבנו בהשראת ה"יורו- דיסני". לאחר מכן נמשיך לעיר ההיסטורית של רומניה  – אלבה יוליה ALBA IULIA . נבקר בקטדראלה שבה המליכו את מלכי רומניה ונראה את הגנים היפים בחצרה. משם נמשיך, רגלית, לכוון השערים הרומיים ונראה את אנדרטת שלושת המהפכנים של רומניה "HORIA- CLOSCA- CRISAN". בתום הסיור, נמשיך  בנסיעתנו לכוון העיר סיביו. נגיע למלון ולאחר מנוחה קצרה נצא לסיור רגלי בעיר העתיקה. נטייל בין חומות העיר ונראה את מגדלי השמירה, נמשיך במדרחוב לכיכר הגדולה PIATA MARE, הכיכר הקטנה PIATA MICA וגשר השקרנים. אח"כ, ניסע לכפר סיביאל SIBIEL,  לארוחת ערב כפרית.

היום השמיני

סיביו – אגם בלאה – פויאנה בראשוב


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

היום עוזבים את "סיביו" ופנינו אל עיירת הנופש "פויאנה בראשוב" – אתר הנופש והסקי בהרי הקרפטים. אם מזג האוויר יאפשר, בדרך, בכפר קארצישוארה CARTISOARA נפנה ימינה, לכוון  הכביש החוצה את הרי הפגאראש ונעלה לבקר באגם באלאה –  .BALEA LAC נוסעים עד לנקודת התצפית לראות את המפלים ושם נעלה לאגם "באלאה". סיור קצר באזור,  ונעשה הפסקה. לאחר מכן נעלה לאוטובוס ונמשיך בנסיעה ל "פויאנה בראשוב".  ארוחת ערב במלון.

היום התשיעי

פויאנה בראשוב – דאמבוביציוארה – בראן


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר  ארוחת הבוקר יוצאים ליום טיול בטבע: חוצים את הקרפטים המרכזיים,  דרך יערות  ומגיעים לקניון הרים "דאמבוביציוארה" DAMBOVICIOARA להליכה ברגל, לאורך הנחל, כ- 2 ק"מ. לאחר מכן נוסעים לבקר במצודת  BRAN ,המצודה של דרקולה, לפי הסיפורים. בהמשך נעשה: יום כיף: נסיעה בעגלות רתומות לסוסים, לעיירת הנופש MOIECIU  וארוחת צהרים מלאה טיפוסית כפרית במסעדה נסיכת ההרים    MUNTILOR  CRAIASA . ארוחת ערב במלון.

היום העשירי

פויאנה בראשוב – בוקרשט


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר נעזוב את פויאנה בראשוב לכוון עיר הבירה BUCHAREST. בדרך נבקר בפרק הוורדים של בראשוב, שם נימצא הפסל של רבין אשר קיבל פרס נובל לשלום, וליד האנדרטה יש דגל ישראל לצד דגל רומניה. נמשיך לעיירת הנופש PREDEAL ונעלה לתצפית המפורסמת "שלושת הארזים" TRE BRAZI. נעבור דרך כמה עיירות נופש כמו: AZUGA  – BUSTENI –   SINAIA  ועוד … בשעות אחרי הצהרים נגיע לבוקרשט. לאחר קבלת החדרים במלון נצא לסיור קצר כעיר הבירה המוארת . לאחר מכן יש אפשרות לצאת (בתוספת של 30 € ) למסיבת הסיום עם ארוחת ערב ומוזיקת פולקלור באחת המסעדות המפורסמות בעיר, כמו : HANUL LUI MANUC.

 

היום האחד עשר

בוקרשט – תל אביב


לתיאור מלא של יום הטיול לחץ כאן

לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את סיורנו בעיר הבירה: נראה את שער הניצחון, כיכר המהפכה, נעבור ליד בית האופרה וארמון הנשיא COTROCENI (מבחוץ), שדרת האיחוד וכיכר האיחוד. נעצור ברחבה מול הפרלמנט (ארמונו של שליט רומניה צ'אושסקו), כדי  לצלם אותו מבחוץ. בצהרים נצא לאחד הקניונים הגדולים בעיר, שם נעשה הפסקת צהרים וקניות ולאחר מכן נצא לכוון שדה התעופה וטיסה הביתה בשלום.

הטיול כולל:

♦ – טיסות ת"א – בוקרשט ◄ חזרה בוקרשט – ת "א.

♦ – אוטובוס צמוד (לתוכנית בלבד) וממוזג.

♦ מלווה ישראלי מוסמך.

מלונות בדרגת תיירות טובה פלוס.

♦ חצי פנסיון H/B לאורך כל הטיול.

♦ ארוחת ערב בכפר SIBIEL

♦ סיורים וביקורים מודרכים לפי התוכנית.

הטיול אינו כולל:

♦ ביטוחים למיניהם.

♦ סבלים למזוודות.

♦ תשר למדריך ולנהג.

הערות :

  • המסלולים הנ"ל וימי הטיולים ניתנים לשינוי בהתאם למזג האוויר ושיקולו של המדריך בשטח
  • המחירים מבוססים על תעריפי הטיסה לרומניה, הידועים כיום, בחברות התעופה. כל תוספת, כתוצאה מעליית מחירי הטיסה או הדלק ע"י חברות התעופה תחול על מחיר הטיול.

מחיר מיוחד 1285 $ לאדם בחדר זוגי

תוספת של 330 $ לאדם בחדר יחיד

מסלול בלעדי בדלתא של הדנובה

אנא מלאו את טופס צור קשר באתר או צלצלו לטלפון 03-6200687/8/9.

איש קשר: שירי / אדריאן.

[printfriendly]

8

דילוג לתוכן